Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
{if $_config.language_code == "cs" || $_config.language_code == "sk"}{/if}{if $_config.language_code == "it"}{/if}{if $_config.language_code == "en"}{/if}

Doprava a platba

Způsob a ceny dopravy

platba na dobírku - 130 Kč
platba předem na účet - 95 Kč
dodání do 2 dnů od převzetí přepravcem
Při objednávce nad 3 000 Kč poštovné ZDARMA.*
* Platí pouze pro konečné spotřebitele.
 

Možnosti platby

  1. platba předem - u varinty platba předem se zboží odesílá až po uhrazení celé částky kupujícím na uvedený účet prodejce. Obratem je balík odeslán na uvedenou adresu v objednávce, zde dopravce zásilku předá zákazníkovi.
  2. na dobírku - u služby na dobírka se platba provádí při předání zboží dopravcem zákazníkovi, a to v hotovosti nebo v některých případech i platební kartou
  3. v hotovosti - v provozovně prodávajícího viz. níže
 

Platby přijímáme na číslo účtu:

117741793/0300- pro ČR
IBAN: CZ71 0300 0000 0010 1726 5843
SWIFT: CEKOCZPP - pro SK

Adresa provozovny:

Richarda Kloudy 110/8
568 02 Svitavy
 

Dodací podmínky

V případě platby za zboží převodem na účet prodávajícího je zboží odesláno po připsání platby na tento účet. V případě platby za zboží dobírkou je zboží odesláno po dokončení objednávky. V případě osobního odběru je zboží připraveno k převzetí po výzvě kupujícího prodávajícím.

Zboží odesílá prodávající následovně:

  • Zboží skladem - do 3 dnů
  • Ostatní zboží - do 14 dnů (pokud není uvedeno jinak)

V případě, že není možné ze strany prodávajícího tyto termíny dodání dodržet, bude neprodleně kontaktovat kupujícího a domluví se s ním na dalším postupu, případně zrušení objednávky. Objednávky vyřizuje prodávající kompletně, v případě individuální dohody s kupujícím lze postupovat i jinak. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. V případě poškození je povinen zkontrolovat stav zboží v zásilce a o případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti přepravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně, nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí/nepřevzetí zboží informovat prodávajícího.

MenuX

InformaceX